Re: Akumulatory do APC SMART-UPS 1500RM

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 11:37:42 MET DST

> OK - będą zamienniki. Zapytałem bo miałem do czynienia z paroma UPS-ami
> APC (ale nie rackowymi ale też z serii Smart) które po
> włożeniu zamienników i kalibracji nie chciały działać.
A to zależy jak robisz kalibrację. Jeśli chodzi Ci o programową, to
zapomnij, bo przynajmniej w części (jeśli nie we wszystkich) Smartach
robi się kalibrację sprzętową, czyli konkretnie ustawia napięcie
ładowania, które zmienia się z biegiem czasu i starzenia się elementów.
Do tego zabiegu potrzebne są: wkrętak, lutownica, właściwy rezystor :-)

--
Pozdrawiam
Maciek