Re: Mocniejszy komputer - modernizacja

Autor: R09 <bubiontko_at_gmail.com>
Data: Thu 07 Oct 2010 - 23:06:53 MET DST

"Boch" <no_spam@nospam.pl> wrote in message
news:i84uti$fb4$1@inews.gazeta.pl...
> Po 2.5 roku użytkowania nadszedł czas na zmiany.
> Komputer jest użytkowany do pracy z wideo . Wiadomo, programy się
> zmieniają - potrzebują coraz większych wymagań, dawniej SD teraz HD, tak
> więc i komputer również musi coraz więcej podołać.
> Aby za szybko nie wymieniać sprzętu na nowy chcę zmodernizować swój stary
> .
> Tak więc proszę znawców tematu o propozycję tych zmian .
> Oto mój komputer w skrócie - raport z Everesta:
> Komputer:
> Typ komputera Wieloprocesorowy
> komputer PC z interfejsem ACPI
> [...]
Ja posiadam kompa z podobnej epoki czasowej, z tym, że procesor 4 rdzeniowy.
Ponieważ potrzebowałem także przyspieszenia mocy obliczeniowej do obróbki
HD, postawiłem na CUDA, kupując grafikę Nvidii
W efekcie szybkość renderowania wzrosła z 0,15-0,2 real time do 0,6-0,8,
czyli 3-4 krotnie.
Wątpię, czy wymiana płyty, procesora, dołożenie pamięci i instalacja RAID
byłaby w stanie podnieść w takim stopniu wydajność.
Pozdrawiam