Re: Raid - r贸偶ne dyski

Autor: Przemys砤w Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 07 Oct 2010 - 19:46:37 MET DST

Dnia Thu, 07 Oct 2010 19:32:59 +0200, Rafa kawski napisa(a):

> Od biedy da rade nawet przeniesc system z AHCI na Raid /XP/ (bez
> reinstalowania) - jest troche zabawy, ale sie da.. wciaz uzywam XP.

Takich kombinacji nie trenowa砮m. :)

> W7 na pewno jest wygodniejsze bo w 90% wypadkow tanie raidy zaskocza od
> razu, to nie znaczy jednak, ze na XP sie nie da

BTDTGTT - Windows 7 Professional x64 stawiany na RAID0 zmajstrowany na
p硑cie DFI LanParty DK P35-T2RS (ICH9R) nawet nie kwikn背 o drivery, tylko
grzecznie si zainstalowa. :D

XP na bank potrzebowa砨y sterownik體 wkompilowanych lub podanych na
dyskietce. Ale w sumie to mnie nie dziwi, bior眂 pod uwag ile lat ma
instalator.

Swoj drog - to do czego jak do czego, ale do instalatora XP to si mo縩a
mocno przyczepi. 痚by przez tyle lat nie doda mu obs硊gi dodawania
driver體 z innych no秐ik體, ni dyskietka...

--
[ Przemys砤w "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Gentleman broni kobiety tak d硊go, dop髃i z ni nie zostanie sam na sam. ]