On 2010-10-05 18:20, qwerty wrote:
> Użytkownik "GAD Zombie" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:i8buqp$h2t$1@opal.futuro.pl...
> I wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo. Dzieki!
>
> Seagate ma ch***wy serwis.
Zmienia sie to w czasie, teraz do 3 lat kompletnie nie interesujesz sie
serwisem seagate. zwracasz sprzedawcy, ten wrzuca dystrybutorowi i
dostajesz nowke lub tzw. naprawiany /domena seagate/ ale jezeli taki
dostanie sie po 2-3 latach czy to powod do zmartwienia ? ;)
Jeszcze nie zdarzylo mi sie nie wymienic dysku u dystrybutora, za to
klientom czasami nie wymieniam. Jeden czlowiek np. mial podkreconego
kompa i zglosil usterke dysku. Zaplacil za transport i dostal zwrot.
komp dalej ma podkrecony, ale na AHCI dziala lepiej.
-- Szybko i tanio - http://luktronik.pl/Received on Thu Oct 7 19:45:02 2010
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 07 Oct 2010 - 19:51:01 MET DST