Re: Dysk Seagate 500GB

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 07 Oct 2010 - 19:40:51 MET DST
Message-ID: <i8l0nr$b7g$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

On 2010-10-05 18:20, qwerty wrote:
> Użytkownik "GAD Zombie" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:i8buqp$h2t$1@opal.futuro.pl...
> I wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo. Dzieki!
>
> Seagate ma ch***wy serwis.

Zmienia sie to w czasie, teraz do 3 lat kompletnie nie interesujesz sie
serwisem seagate. zwracasz sprzedawcy, ten wrzuca dystrybutorowi i
dostajesz nowke lub tzw. naprawiany /domena seagate/ ale jezeli taki
dostanie sie po 2-3 latach czy to powod do zmartwienia ? ;)

Jeszcze nie zdarzylo mi sie nie wymienic dysku u dystrybutora, za to
klientom czasami nie wymieniam. Jeden czlowiek np. mial podkreconego
kompa i zglosil usterke dysku. Zaplacil za transport i dostal zwrot.
komp dalej ma podkrecony, ale na AHCI dziala lepiej.

-- 
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
Received on Thu Oct 7 19:45:02 2010

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 07 Oct 2010 - 19:51:01 MET DST