Re: Klasyfikacja wydajności komputera.

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 16:11:43 MET DST

Dnia 2010-10-06, o godz. 15:45:01
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał(a):

Mimo EOT bo to NTG muszę zareagować.

> "Maciek Babcia Dobosz" 20101006150129.5febb70b@babcia-workstation
>
> : Nie przekręcaj moich postów. To że Ty nie miałeś pojęcia o
> internowaniu : Polaków w Bułgarii, Jugosławii, na Łotwie i w Estonii
> w 1939 roku
>
> Pisałeś nie o internowaniu tam w 1939 roku Polaków w ogóle,
> ale o internowaniu tam w tym czasie oddziałów wojska polskiego.

Zacytuję naszą wymianę maili w tej kwestii ilości inetrnowanych w
poszczególnych krajach:

+++++++++
Ty:

Ja:

> : Około 4,5 tysiąca z Litwy wobec około tysiąca z Łotwy. Internowanych
> : na Łotwie było około półtora tysiąca ale większość miała swobodę
> : poruszania się i udało im się uniknąć aresztowania. Nie wiadomo ile
> : trafiło z Estonii ale szacuje się na kilkanaście-kilkadziesiąt osób.

Ponownie Ty:

> Mam inne dane, ale może mam złe -- albo źle pamiętam.
> Estonia nie sąsiadowała z Polską. :)

I ponownie ja:

Bułgaria też nie a znalazło się tam sporo polskich uchodźców i
inetrnowanych. Podobnie jak w Jugosławii. A pierwszym internowanym w
Estonii był dowódca ORP Orzeł komandor Henryk Kłoczkowski który z
internowania u Estończyków trafił do ZSRR i poprzez armię Andersa na
przełomie 1941/1942 znalazł się w Wielkiej Brytanii.

+++++++++

Jeśłi widzisz gdzieś tutaj - a przeczytaj dobrze - pisanie o oddziałach
wojska to prosze byś to wyraźnei wskazał.

Podobnie odnośnei dogamtu nieomylności papieża nie raczyłeś zwrócić
uwagi z z kontekstu dyskusji chodziło o unitów. Ty to w jakiś posób -
nie mam pojecia właściwie dlaczego bo ja nic takiego nei twierdziłem -
rozciagasz na całość chrześcijan uznjacych Rzym i papieża.

Zdrówko

P.S. Czytaczy grupy przepraszam ale musiałem zareagować. Teraz już
naprawdę EOT bo może ja po prostu nie rozumiem kwiecistego stylu
wypowiedzi mojego dyskutanta.