Re: Klasyfikacja wydajności komputera.

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 15:01:29 MET DST

Dnia 2010-10-06, o godz. 14:25:49
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał(a):

> Jak się to ma do akumulatorów? Ano jakoś się ma.
> Proponujesz mi, abym sprawdził na WWW, jakie Ty masz akumulatory? :)

Podałem w poście laptopów. To wystarczy byś sprawdził jakie mają
akumulatory. Ja nie mam po prostu takiej potrzeby.

> Naszego wojska wiele Bułgarzy nie internowali w 1939 roku. :)
> (a o tę nieznajomość jestem posądzany -- oczywiście nie ja
> twierdziłem, że Bułgarzy internowali nasz wojsko jesienią 1939 roku,
> ale Maciek Babcia Dobosz tak twierdzi, nie podając, jakie to wojska
> -- **być może** nawet jakiś lotnik polski tam wówczas doleciał)

Dalej NTG:

Nie przekręcaj moich postów. To że Ty nie miałeś pojęcia o internowaniu
Polaków w Bułgarii, Jugosławii, na Łotwie i w Estonii w 1939 roku i to
że nie graniczyliśmy z tymi krajami nie powoduje że nie internowano tam
polskich obywateli i żołnierzy. Jeśli nie przeczytałeś mojego maila to
zacytuję jeszce raz:

"Internowanych na Łotwie było około półtora
tysiąca ale większość miała swobodę poruszania się i udało im się
uniknąć aresztowania. Nie wiadomo ile trafiło z Estonii ale szacuje się
na kilkanaście-kilkadziesiąt osób"

Dodatkowo napisze Ci że Polacy byli też internowani w Szwecji,
Szwajcarii, Hiszpanii i Włoszech mimo że do tych krajów (poza Szwecją
może) mieliśmy ciut dalej.

Zanim napiszesz kolejny elaborat nie na temat grupy może zerknij wpierw
krytycznie chociażby na to co sam napisałeś o szkoleniu Niemców za
Hitlera w ZSRR - prostowałem Ci już to że po dojściu do władzy skończył
likwidację tych osrodków.

Z mojej strony EOT

Zdrówko