Re: Klasyfikacja wydajności komputera.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 13:10:12 MET DST

"Maciek Babcia Dobosz" 20101006125249.34ff520b@babcia-workstation

> Napisz więc słów kilka o tych akumulatorach, bo ja znam tylko
> przypadki padania notebookowych akumulatorów. Napisz, jakie masz
> akumulatory (kto produkował, jakiego są typu itp.) i jak były

: Wyszperaj sobie na WWW producenta notebooków. Kupione razem z maszynami.
: Mi zwyczajnie nie chce się tego spisywać.

> eksploatowane. Napisz też, ile teraz mają swojej pojemności
> nominalnej czy jaką ją nazwać.
> Ja swój przez pierwsze miesiące rozładowywałem nie do końca, a jednak
> po 2 latach mam już tylko 30% jego pojemności znamiononwej, czy jaka
> ją nazwać.

: A nie chce mi się mierzyć jamkimiś programami - zwyczajnie nie mam
: potrzeby tego badać teoretycznie i główkować że może jeszce ze 2
: minuty uda się więcej zrobić. Ważne że minimum godzinę pracy każdy z
: nich umożliwia. Eksploatowane normalnie jak to laptop - część na
: bateriach, część na zasilaczu - bez specjalnego dbania o nie.

Podpis pamiętam... :) To wg Ciebie Unia Brzeska (rok chyba 1596)
przyjęła dogmat o nieomylności papieża (rok chyba 1870) -- nic
dodać i nic ująć. :)

-=-

Do reszty: Z Maćkiem Babcią Doboszem rozmawiałem prywatnie za pomocą m@il.
Zarzucał mi nieznajomość spraw związanych z Kościołami -- ale okazało się,
że nie ma on pojęcia o tym, o czym pisze. :) Jak można uznać dziś dogmat,
który zaistnieje dopiero ćwierć tysiąca lat później? :)

M@iel do wglądu na żądanie każdego chętnego -- nie ma w nich niczego osobistego.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'