Re: Czy opłaca się sprowadzac laptopy ze Stanów?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 10:26:39 MET DST

Użytkownik " 666" <j666.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:i8g5uo$rq7$1@inews.gazeta.pl...
> Po co laptop i taki wielki?

Kupiłem tacie też 17'stke.
Używa stacjonarnie, raz na pół roku zabierze ze sobą.
Nie ma miejsca na wielkie pudło plus monitor, a ekran 17 zapewnia lepszy
komfort pracy. Dodatkowo taki laptop ma klawiaturę numeryczną.
Tak, wiem, daleko mu do zwykłej klawiatury i monitora 22 cale, ale jak
piszę - miejsce.
Ja mam gdzie postawić więc lapi odpada, co najwyżej maleństwo na podróże
służbowe.

> A najlepiej finansowo to coś poleasingowego itp. używanego.

17 cali poleasingowe to chyba ciężko będzie.

--
Irokez