Re: Klasyfikacja wydajności komputera.

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 10:03:49 MET DST

Dnia 2010-10-03, o godz. 23:39:55
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał(a):

> "Eneuel Leszek Ciszewski" i8asm0$1pt$1@inews.gazeta.pl

> -- obojętne, jak będziesz używał, po 3 latach będzie po akumulatorze.

Dobrze że akumulator z Acera 2350 z 2004 roku nie przeczytał tego że po
3 latach już go nie ma i nadal daje zasilanie w granicach około 80
minut dla tego kompa. I z HP Compaq 6820s który mam obok na biurku
i ma 3 lata ta sama sytuacja - dobrze że nie przeczytał że ma nei
działać. A już T40 kumpla to szczególnie nie czytał bo on z 8 lat
już ma ;-)

Zdrówko