Re: Jaka karta WiFi na PCI do Linuksa?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Oct 2010 - 21:17:55 MET DST

On Oct 5, 4:46 pm, jeo stancey <jeostan...@gmail.com> wrote:
> [...]

No niestety, odwiedziłem kartą możliwie wszystkie sloty PCI ale ciągle
to samo: karta się aktywuje, pojawia się sieć, ikonka po prawej na
pasku pokazuje "wykryto sieci", nawet czasem zdąży uzyskać połączenie
ze skonfigurowaną siecią - ale po 1-2 sekundach obraz na monitorze
ulega ZAMROŻENIU! tzn. zero reakcji na poruszanie myszką czy
klawiaturą, słychac tylko jak przyszpiesza wentylator więc CPU
szaleje, ale obraz jest idealnie nieruchomy jak na fotografii. Po
prostu FREEZE!

Aha, dodam może, że tuż przed tym zamrożeniem zdążyłem odczytać w
Menedżerze Urządzeń, że IRQ dla tej karty to 4 - lecz z uwagą "no
conflicts" - co więc dalej robić? Czy jakies przełączanie w BIOSie cos
pomoże? Jest tam cały szereg opcji co do przydzielania IRQ ale tych
opcji jest trochę za dużo i przyznam, że nie mogę ich zrozumieć...

Popróbowałem także w Menedżerze Urządzeń powyłączać coniektóre
"urządzenia", część z nich jest mi oobiście nieznana (np. co znaczy
SANDRA?) ale pomimo, że unieczynniłem w tym sposób TCPIP to i tak z
momentem kiedy dioda w karcie się zapala to komputer się zamraża... :(

POMOCY!