Re: Komputer pod VIDEO - obróbka

Autor: Dobi <c_at_d.nl>
Data: Tue 05 Oct 2010 - 15:21:19 MET DST

Użytkownik "Boch" <no_spam@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:i89qfk$6m8$1@inews.gazeta.pl...
> Wcześniej chciałem modernizować swój stary , ale po przemyśleniach
> doszedłem do wniosku , że może lepiej będzie jak zakupię całkowicie nowy
> zestaw . Podam może kilka konfiguracji i może coś doradzicie w tym temacie
> . Wiadomo ma być 64 i Windows 7. Program do obróbki to EDIUS - pliki AVCHD
> , m2TS , h264 - tak więc pliki trudne do obróbki na zwykłym sprzęcie .

Edius to cała gama programów oraz dedykowanego sprzętu.
"Wróżąc" ze strony EDIUSa widzę że jedne programy obsługują 2 rdzenie,
inne że 4 i więcej. Jedne wymagają windows 2000, inne Windows 7.
Co do kart graficznych, tez mają wymagania odnośnie ram i producenta.
Tak więc tylko suport programu który masz na myśli
prawdę ci powie, co być musi, a co być może,
 w tym komputerze za 7 tys.

Dobi