Co wybrać: Radeon 5750 pasywny (Gigabyte), czy Vapor-X (Sapphire)

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 2010 - 10:09:18 MET DST

Witam,

Zastanawiam się nad kartą graficzną.

Gigabyte wypuścił model Radeon 5750 z chłodzeniem pasywnym, a Sapphire z
jakimś udoskonalonym aktywnym.
Zależy mi na ciszy bez obciążenia. Z obciążeniem może trochę pohałasować, bo
i tak słuchawki zagłuszają szumy.

Boję się grafiki pasywnej, bo w komputerze nie mam wzorowych warunków od
względem przewiewu i moja GF 7600 pasywna - kilka razy się zawiesiła po
kilku godzinach wytężonej pracy.

Czy macie doświadczenia z tym chłodzeniem Sapphira? Jest ciche? Bo, że
wydajne - przeczytałem w kilku testach.