Re: Jaka karta WiFi na PCI do Linuksa?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Oct 2010 - 04:05:38 MET DST

On 5 Paź, 00:30, vDon <vondona...@onet.eu> wrote:
> Mało prawdopodobne. Ale zawsze możesz spróbować najnowsze stery pod
> Windows, tak na wszelki wypadek. Znajdziesz je np. podhttp://www.atheros.cz/.

Sprawdziłem, okazuje się, że są to te same pliki sterowników co są
podane stronie producenta:
http://www.tp-link.com/products/productDetails.asp?pmodel=TL%2DWN350GD
Tak więc nic tą drogą się nie zyska. Chyba, że warto bawić się z
przeszłymi wersjami sterowników?

> Najprościej - spróbuj "powachlować" kartą po dostępnych slotach PCI.
> Konflikty przerwań przy kartach WiFi na tym złączu niestety się
> zdarzają. Dużo zależy od płyty głównej, sposobu "rozparcelowania"
> przerwań między konkretne sloty, ich współdzielenia. Warto przestudiować
> manual pod tym kątem. Powodzenia!

Sugerujesz, że przełożenie karty do innego slotu PCI może sprawić, że
uniknie się konfliktującego przerwania?
Jeśli tak to nie ma sprawy, mogę sprawdzić wszystkie sloty PCI!
Ale czy może zdarzyć się, że wszystkie sloty PCI mają ten konflikt?

I jeszcze jedno pytanie: czy to zależy od systemu operacyjnego? Jeśli
już jest ten konflikt pod XP to czy np. pod Linuksem też on wystąpi?