Re: Mocniejszy komputer - modernizacja

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Oct 2010 - 01:03:48 MET DST

Użytkownik "Boch" <no_spam@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:i84uti$fb4$1@inews.gazeta.pl...
> Po 2.5 roku użytkowania nadszedł czas na zmiany.
> Komputer jest użytkowany do pracy z wideo . Wiadomo, programy się
> zmieniają - potrzebują coraz większych wymagań, dawniej SD teraz HD, tak
> więc i komputer również musi coraz więcej podołać.
> Aby za szybko nie wymieniać sprzętu na nowy chcę zmodernizować swój stary

No ja bym rozszerzył pamięć do 4GB i dysk do 1,5 TB.
Praca z wideo nie wymaga chyba lepszej karty grafiki.
Windows 7 być może poprawi komfort pracy jeśli tylko
programy "do pracy z wideo" pod tym zadziałają.

Tak na marginesie. Konwertowałem kiedyś audio na mp3.
Różnica w P100 a Core2Duo jest jedynie w czasie oczekiwania na rezultat.
Zatem zależy jak tempo pracy z wideo przekłada się na pieniądze.

Feromon