Re: Którego laptopa wybrać

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 02 Oct 2010 - 18:05:57 MET DST

Co do PQI - numery seryjne na pewno są na pudełkach, mi akurat nie
potrzebne, bo dokładnie wiem co komu sprzedałem ;)

Zreszta czego chcesz gdy dyski kupujesz w wypozyczalni quadów ;)

Chccesz miec szybki dysk - kup SSD albo zmontuj sobie raid 0 (stripe).
awaryjnoscia nie ma co sie przejmowac - wystarczy miec codzienne backupy.

pozdr.
Rafał

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/