Re: poszukiwany użytkownik acera TravelMate 7520

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 15:08:01 MET DST

Dnia Wed, 29 Sep 2010 19:12:20 +0200, ToMasz napisał(a):

> Mam pudełeczko z windows7 UPGRADE. Tyle ze UPGRADE nie
> startnie bez tego podstawowego systemu.

Gdyż ponieważ?
Jakis racjonalny powod? Poza licencyjnym?
Bo technicznie, to wkladasz 7-ke do DVD, robisz czysta instalacje, i wsio.
Chyba ze masz jakiegos "udziwnionego" tego upgrade'a, widzialem cos takiego
przy albo asusie albo Acerze, glowy juz nie dam - dwie plytki, jedna z
oprogramowaniem do upgradu, a druga z Windowsem - tyle ze poza logo
producenta notebooka, to byl tak naprawde zwykly windows, i jak mnie juz
wkurzyla glupia procedura jaka sobie wymyslil producent, to bez problemu
instalowalo sie tego windowsa jako czysta instalacje.

--
Mark