Upgrade komputera

Autor: solar21 <solar91_at_op.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 09:11:55 MET DST

Witam
Zastanawiam się nad upgradem komputera pod kątem gier, bo do obecnej
pracy wystarcza aż nadto. Powiedzmy, że mam na to około 1500 zł.
Obecny zestaw:

Foxconn P-35A
Tagan 430 W
Core 2 Duo e6750
4 GB Patriot DDR2 800 MHz LLK
Sapphire HD4870 1 GB
Win7 Home 32b

1. Wymiana grafiki na HD5870 VaporX. W sumie wolałbym jakiegoś GF, np.
GTX 480, ale pewnie wiązało by się to z wymianą zasilacza i dodatkowo
zniechęca mnie opinia o głośności tych kart. A jakieś chłodzenie typu
Gelid ICY Vision to dodatkowe 300 zł.

2. Wymiana podstawy - płyty (pewnie z gniazdem 1156), procesora (coś
rzędu Core i5) i pewnie pamięci (DDR3). Tylko nie wiem, czy zmieszczę
się w kwocie no i raczej czekałoby mnie stawianie od nowa systemu.

3. A może nie warto w ogóle robić takich zmian i poczekać na... na co?
Nowe Ati serii 6xxx i obniżki cen serii 5xxx?

--
solar