Dobry wieczór,
zamówiłem laptopa ostatniego laptopa: Acer Aspire 7540G-504G32Mn
LX.PPP0C.001 ze sklepu internetowego morele.net
dzwonił do mnie przedstawiciel handlowy i policzył mi 8zł za logistykę
i 16zł za ochronę reklamacyjną i do zapłaty doliczyli jeszcze 23 zł.
Ochrona reklamacyjna pozwala w ciągu 10 dni wymienić laptop na nowy w
przypadku fabrycznych lub mechanicznych uszkodzeń (tych zaistniałych
także podczas wysyłki do net punktu do Wrocławia z Krakowa).
Czy zrezygnować z tej narzuconej ochrony konsumenckiej? Przecież
kupuję towar z założenia sprawny i mam prawo zwrócić go w przypadku
stwierdzenia, ze jest niezgodny z umową z powrotem w miejsce zakupu.
Posiadam acera i gwarancja polega na zarejestrowaniu produktu w
Internecie więc oni mają gówno do tego? Czy lepiej zapłacić? Czy oni
jako końcowy sprzedawca odbierają ode mnie zepsuty sprzęt w przypadku
awarii?
Wolałbym przy nich rozpakować sprzęt i go sprawdzić, jest na linuxie...
Received on Thu Sep 30 22:50:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 30 Sep 2010 - 22:51:05 MET DST