Drukarka do firmy (kolorowy laser) - jaka?

Autor: Pancio <witek.sorry.nospam_at_totalynospam.pl>
Data: Wed 29 Sep 2010 - 19:48:07 MET DST

Witam,
Mam prośbę, czy moglibyście mi podsunąć pomysł, jaką drukarkę kupić do
firmy. Chodzi o kolorowy laser, do wydruku ofert ze zdjęciami. Nie musi mieć
mega-hiper wysokiej rozdzielczości wydruku, ale ważne żeby była w miarę
szybka i mało awaryjna (!) to ważne.
Użytkowna będzie w sieci czyli mile widziany jakiś serwer wydruku. Docelowo
drukowanych będzie około 50-100 dziennie (czasem mniej).
Podpowiedźcie mi proszę, bo spoglądając na Allegro kociokwiku już dostaje.

Z góry stokrotne dzięki za podpowiedzi,
Pozdrawiam Pancio.