Re: poszukiwany użytkownik acera TravelMate 7520

Autor: ToMasz <twitek4_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 29 Sep 2010 - 11:36:56 MET DST

G Nowak pisze:

> Cos czarujesz chyba, jeszcze nie spotkalem sie z sytuacja by klucz OEM
> nie pasowal do instalacji OEM, no chyba, ze ktos przepisujesz serial B
> -> 8, S -> 5, itp.

NAlepka pod laptopem jest starta, wiec nawet nie widać jaki to rodzaj
windowsa (nalepka jest mała w tonacji kolorów zielony/niebieski więc to
jakiś XP) Natomiast numer xxxx-xxxx-xx.... jest w 100% czytelny.

ToMasz

PS nie sciemniam, bo przecież mogę sciagnać pirata wipsać spiracony kod
i mieć to głęboko, ale niechce. Skoro poprzedni własciciel laptopa
zapłacił za windowsa to chce go miec legalnie, na "kluczu" naklejonym na
obudowie.