Re: Wyszukiwarka - konfigurator laptop贸w

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 27 Sep 2010 - 15:01:00 MET DST

"Rafa艂 艁ukawski" <rafalweb@lukawski.pl> wrote in message
news:i7iijd$fpl$4@news.onet.pl...

> Taka moja skroma sugestia - unikaj 1366x768 - zle sie na tym pracuje /za
> mala rozdzielczosc na obecne www, systemy i aplikacje/... a to jest w
> wiekszosci 15'6.

Co gorsze, nawet Dell nie oferuje dzisiaj duzego wyboru, wszedzie ta kulawa
rozdzielczosc. Dobrych 5 lat temu kupowalem Inspiriona 6000, mial wtedy do
wyboru 1280 脳 800, 1680 脳 1050 i chyba nawet 1920 脳 1200 na 15" matrycy
(oczywiscie za doplata), teraz nie ma tego nawet w opcjach. Ogromny krok w
tyl, zwlaszcza ze ribbon w Office od 2007 w gore przy 768 pionowo zajmuje
pol ekranu..

Pozdrawiam
Kamil