Re: Dobra pamięć flash 64GB (czy jest sens...)

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 11:10:42 MET DST

W dniu 2010-09-26 10:41, Grzegorz S pisze:

> Nic specjalnego, muzyka, czasami jakiś film, kilka plików iso czasem...
> I wcale nie za często.
> Pochodziły od miesiąca do czterech.
>
> Ale w ramach gwarancji wymienili mi je na nowe i ten jeden z nowych
> (reszta lezy zapakowana) chodzi już drugi miesiąc i póki co działa.

Jak kupiłam na Allegro. Do niej dodano taki opis:

"Szybka w dobrej cenie karta pamięci CF przeznaczona do aparatów i kamer
cyfrowych, urządzeń PDA itp.
Kingston to znany i posiadający ugruntowaną pozycję na polskim oraz
światowym rynku producent pamięci, zarówno FLASH, jak i np. pamięci
komputerowych. Karty KINGSTON'a należą do najszybszych i najtrwalszych
kart na świecie.
Jakość potwierdzona w najbardziej dobitny sposób: wszystkie karty marki
KINGSTON objęte są wieczystą gwarancją w Polsce i na świecie!!!"

Jeszcze przesyłki nie otrzymałam i jak karta działa to jeszcze nie wiem.

--
animka