Re: Monitor LCD z LED i nie TN

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 22:43:30 MET DST

On 2010-09-25 10:13, Przemysław Ryk wrote:

> Ja tam wolę patrzeć, jakiej jakości obraz dostanę i czy przypadkiem nie
> wpadł producent na pokrycie matrycy błyszczącą warstwą, ale dzięki za info.
> :)

dokładniej to oczekiwałem troche mniejszej rozdzielczości w poziomie
/coby nie wpatrywac się z 5 cm/ czyli 1680x1050. Pod uwage wzialem
rowniez wymiar w cm... no ale niech kazdy wybiera co mu pasuje :)
medialne 16:9 akurat w tym wypadku nie było mi na ręke :) - z tego co
pamietam wiekszosc tanszych modeli FullHD miala wyjatkowo malo cm w
pionie, mniej niz moj z 1050 pixeli.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/