Re: Lapek dla kobiety

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 16:41:13 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 25 Sep 2010 15:02:20 +0200
 doszła do mnie wiadomość <i7krsu$35f$1@news.onet.pl>
 od "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> :

>Czyli kupujemy "bez" i dokupujemy system osobno.

Przy zamawianiu komputera u Della nośnik kosztuje 20 zł.
Można też kupić bez płytek i zrobić kopię tej partycji(DMDE czy
Paragon daje radę) ale trzeba wiedzieć jak to zrobić aby można było to
powrotnie zapakować np na nowy dysk(i aby to zadziałało).