Re: P4GV-MX jaki procesor

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 12:11:47 MET DST

Dnia 24.9.2010, Remek napisał(a):

> Prosze o pomoc, bo nie daję rady. Jakie pytanie zadać Googlowi, aby znaleźć
> litę procesorów obsaługiwanych przez tę płytę? Może ktoś wie, czy pociągnie
> Pentium 4 2,6 GHz? Póki co mam 1,7 GHz i nie ma problemów. Po włożeniu tego
> 2,6 system nie wstaje. Są jakieś groźne komunikaty o błędzie stop i
> możliwości uszkodzenia komputera.

ASUS nie produkował płyt o takim oznaczeniu (któryś z odbiorców je zmienił
- zerwij naklejkę z oznaczeniem, pod nią powinno być właściwe), ale
patrząc na chipset (i845GV - to wyguglałem, nie jestem pewien czy to ten
bo nie mam tej płyty, Ty możesz to sprawdzić), to IMO chodzi P4BP-MX.

http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=pog0YGftbVW2iQvN

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/