Re: Potrzebny mi serwer plikA3w

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 17:45:52 MET DST

Dnia 2010-09-24 17:10, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Teraz i ja nie pojmuję, dlaczego odpada. :)
> Mogę przecież kupić netbook -- będę miał tam wszystko, czego
> potrzebuję. :) Ale to wiem dopiero po lekturze ;) cen...
>
> Być może netbook z uszkodzoną matrycą lub mocno uszkodzoną
> klawiaturą można kupić za symboliczną stówkę. Miałbym tam:
>
> -- i dysk (a w pokazanych urządzeniach nie ma dysków)
> -- i UPSa
> -- i WiFi (obok oczywiście RJ45)
> -- i USB z możliwością dołączenie nie tylko kamerki, ale
> czegokolwiek, skoro na netbooku będzie normalny system
> operacyjny z moimi aplikacjami
> [...]

  W urządzeniu za symboliczną stówkę dysk będzie mały,
możliwości jego wymiany mocno ograniczone, UPS będzie
z nietrzymającymi bateriami, z WiFI może byc tylko
miejsce na podpięcie i co gorsza nie będzie to urządzenie
przeznaczone do ciągłej pracy.
Trzeba orientować się nieźle w starych laptopach aby
kupić coś sensownego. Ale teoretycznie jest to możliwe.

Pozdrawiam