Re: Procesor wielordzeniowy a jego szybkosc

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 12:39:21 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 23 Sep 2010 12:44:25 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<4c9b309e$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
 od BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> :

>Ale zasadniczo to bym nie zapisał 4x2.6 bo nijak to nie jest równe
>10.4GHz :)
>To tak jak 4 makarony dwu-jajeczne nie dadzą ci jednego ośmiojajecznego ;)

O ile mnie pamięć nie myli, to dawno temu, jak wchodziły do obrotu
procesory wielordzeniowe, sprzedawcy komputerów podawali jako
częstotliwość pracy procesora sumę częstotliwości rdzeni.
Taki mały chłyt marketingowy.