Wyszukiwarka - konfigurator laptopów

Autor: jQ <jzysnarski_at_gmail.com>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 09:14:56 MET DST

Przymierzam się do zakupu laptopa. Troszku już poczytałem, popytałem,
ale przydałby mi się jakiś serwis, który byłby bazą wiedzy na ich
temat. Umożliwiał wyszukanie konkretnych modeli na podstawie
parametrów, zawierał testy laptopów, opinie o nich itp. Wiem, jest
ceneo, ale tam wyszukiwarka jest uboga. Z kolei w serwisie
notebookcheck są opisy i recenzje laptopów, ale nie doszukałem się
wyszukiwarki. Znacie jakiś serwis, który by to łączył?
Przy okazji - szukam sprzętu do zastosowań: 80% internet i praca
biurowa, 10% filmy, 10% gry - niekoniecznie najnowsze. Procesor od
i3-350 w górę, 4GB RAM, Dysk 500 GB. Ekran 15,6" lub 17,3". Ważne, aby
na baterii trzymał minimum 3 godziny. Patrzyłem np. na HP 8023pl
G62-120sw. Co w podobnej klasie możecie polecić?