Re: backup tasmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 22 Sep 2010 - 19:11:00 MET DST

On Wed, 22 Sep 2010 18:03:04 +0200, __Maciek <i80c586@cyberspace.org>
wrote:

>Nie dorastają sławą i rozpowszechnieniem do uniksowych klasyków ;-)
>Może więc spróbuj ściągnąć te windowsowe programy (nawet triale jeżeli
>nie są darmowe) i na nich próbuj odczytywać.

taki wlasnie mialem plan, ale sie okazalo, ze tego softu do wyboru
troche jest i nie mam czasu zeby to wszystko instalowac i
konfigurowac, a i nie mam pod reka, kompa ze SCSI, i dopowiednim
systemem, a na zywych nie chce kombinowac.

>Możesz też nagrać różnymi
>programami inną taśmę, zrzucić pod Uniksem na plik obrazu i porównać z
>otrzymanym z taśmy którą chcesz zidentyfikować. Dobrze jest nagrać np.
>pliki tekstowe, z wyłączoną kompresją w systemie (kompresja w napędzie
>może być, bo i tak jest niewidoczna dla systemu, przynajmniej w moim
>DAT DDS-4), tak, żebyś w zrzuconym obrazie mógł rozróżnić treść plików
>od danych sterujących i później porównać te dane z będącymi w
>"tajemniczym" obrazie.

bede kombinowal. jelsi mi sie uda zywcem zedrzec raw data, to jakos
dotre do tego info. dzieki. <rs>