Re: Domowy NAS i przyległości

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 22 Sep 2010 - 15:06:47 MET DST

On 2010-09-22 13:00, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> A możesz mi powiedzieć gdzie takowy kupic nowy z gwarancją bo bym do
> firmy zakupił? Bo akurat tego modelu szukałem czas jakiś temu mając go
> na uwadze. I ceny nowego z gwarancją (za to bez dysków) zaczynały się od
> ~450 PLN. W tej chwili dystrybutor Linksysa mówi że wycofany z
> produkcji i nie ma go w ofercie. Na Alledrogo znalazłem 2 sztuki ale
> oba używki.

Wycofany z produkcji /w sumie się nie dziwie, gdy w 2008 szukalem nasa,
testy wydajnosci tego byly koszmarnie slabe/, ale na allegro moze ktos
sprzedaje jako firma.

Nie ma tego i nie bedzie w zadnej hurtowni, wiec naturalne ze uzywki, ja
znalazlem 3 oferty - tu jest np. jakas firma /nie znam, wiec zeby nie
bylo, ze polecam ;)/
http://allegro.pl/linksys-nas200-storage-ideal-folia-warszawa-i1242389576.html

Czy na sile chcecie kupowac cos co dziala wolniej od najwolniejszego
dysku USB ? ;) Juz D-Link 323 jest lepszy, moze nie wyglada tak ladnie,
ale funkcjonalnie calkiem calkiem, wydajnosc tez o niebo lepsza od tego.

--
http://luktronik.pl