Re: NAS - co wybrać?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Wed 22 Sep 2010 - 08:52:24 MET DST

On 19.09.2010 11:29, Radosław Sokół wrote:

> W takim przypadku łatwiej jest udostępnić folder na tym
> częściej włączonym komputerze, a nie dokładać sobie proble-
> mów z dodatkowym urządzeniem. Poza tym wiele komputerów w
> domu to wciąż nie norma, a posiadacze kilku maszyn też nie
> zawsze mają aż takie potrzeby wymiany danych, żeby zwykły
> pen-drive sobie nie poradził.

hehehe ale mnie rozbawiłeś. Udostępnianie folderów w windows, proszę
cię, sam windows nie jest ze sobą zgodny w tej materii... Pendrive jako
alternatywa dla NAS? ROTFL!
Oczywiście że NAS w każdym domu to utopia, ale na tej grupie rozmawiamy
o świadomych uzytkownikach, a nie laikach.
Kilka komputerów w jednym domu cie dziwi? Pogadamy jak ci dzieci dorosną
na tyle żeby dostać do klawiatury...
Marx