Re: wewnetrzny czytnik kart

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 22 Sep 2010 - 02:41:48 MET DST

> Witam,
>
> chce kupic wewnetrzny czytnik kart do zatoki 3,5", uzywany bedzie pod XP a lada
> tydzien pod W7, chcialbym aby w systemie byl widoczny tylko wowczas jak jest
> wlozona karta i to jako jeden naped. Jesli chodzi o karty to ma czytac SDHC,
> reszta poki co mnie nie interesuje.
> Ma byc szybki i solidnie zrobiony (gniazda) no i dostepny ;)
>
> Co mozecie polecic?
>
> Gajowy

Generalnie nie polecam takiego czytnika mimo, że mam Modecoma za 35 zl i nic nie
można mu zarzucic.
Widadomo, że producenci takich czytników w trosce o własną skórę przestrzegają
zaleceń Mikrosoft i zalecają "bezbiecczne usuwanie sprzętu".
Dla wbudowanego czytnika wiąże się to z restartem komputera. Oczywiście można to
olać ustawiając odpowiednio opcje. Ale w przypadku czytnika musisz tyko wyjąć i
ponownie włożyć kabel. Tu w wypadku bezpiecznego usunięcia sprzętu trzeba
restartować komouter bądż grzebać w Start/Settings/control panel/ itd.

Jak używasz tylko kart SDE to warto kupic karte SD razem z małym czytnikeim a
nie zawracać sobie urządzeniem 3,5. No i zwykle czytnik melduje min 4 napędy.