Re: Karta grafiki do filmów HD

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 22 Sep 2010 - 00:55:46 MET DST

W dniu 2010-09-21 20:10, Piotr pisze:
> Potrzebuję płynnie oglądać filmy HD TYLKO na monitorze. Teraz jest tak,
> że filmy 720p czasem się przycinają, a 1080 to można zapomnieć ).
> Chyba, że wymiana procesora coś da ? ( płyta może obsłużyć Core 2 Duo/
> Core 2 Quad ).

Zainstaluj stosowne sterowniki dla potrzeby tych filmów i będzie działało.
Ja mam tylko 1 GB pamieci i jakoś nie narzekam. Pamieci zawsze starcza i
jeszcze sporo zostaje w zapasie.
W moim komputerze mogą być tylko 2 GB max pamięci. Ja mam 2 x po 0,5 GB,
a więcej slotów niż 2 nie ma w moim komputerze. Musiałabym te dobre 2
pamięci wymienić na 2 x po 1 GB i nie bardzo mi się to opłaca. Jakby
było można dołożyć ten 1 GB to by było fajnie, ale niestety nie mozna
dołożyć, tylko wymienić pamięci.

--
animka