Re: wewnetrzny czytnik kart

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 21 Sep 2010 - 21:00:47 MET DST

W dniu 2010-09-21 19:57, Gajowy pisze:

> U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci
>
> ale ja nie napisalem, ze chce tanio, ma byc widoczna jedna karta - tutaj
> czytam, pod W7 tak bede mial, dobre gniazda i przyzwoita szybkosc,
> najlepiej prownywalna z zewnetrznymi czytnikami SanDiska ;) No wiec jest
> cos takiego? Gdzieniegdzie widac czytniki Samsunga, moze taki?
No ja w艂a艣nie te偶 szukam takiego lepszego, wi臋c opisa艂em swoje
do艣wiadczenia ze sprz臋tem (mo偶e kilkadziesi膮t szt r贸偶nych, montowanych
klientom) w przedziale 19.99z艂 - 80z艂 (mniejwi臋cej).

Pokazywanie si臋 lub nie "pustej literki dysku kt贸rego nie ma" w w7 jest
konfigurowalne, tzn domy艣lnie jest w艂膮czone ukrywanie liter dysk贸w kt贸re
s膮 puste. W innych systemach trzeba (je艣li jest dost臋pne) doinstalowa膰
soft od danego czytnika (albo od innego, oboj臋tnie, sprawdzi艂em i jeden
soft zainstalowany potem dzia艂a艂 mi z 3 r贸偶nymi czytnikami).