Brother HL-2030 dziwne kropki

Autor: maciek <ochocki_at_op.pl>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 20:07:08 MET DST

Witam,

Drukarka laserowa Brother HL-2030.
Pod koniec życia oryginalnego tonera pojawiać się zaczęły dziwne kropki
w wydruku, zignorowałem to, ale po wymianie tonera na zamiennik kropki
nadal się drukują.
Kropki mają nieregularny, owalny kształt, średnica około 3 mm, występują
zawsze w identycznej odległości od siebie (77 mm) i tworzą linię
równoległą do lewego brzegu kartki (34 mm od brzegu)
Schematycznie wygląda to tak:

    @

    @

    @

    @

Każda @ to taka kropka. Czy drukuje tekst, czy pustą kartkę, zawsze są w
tych właśnie odległościach.
Mogę coś zrobić sam, zanim oddam do naprawy (jest gwarancja).
I dalej: czy gwarancja nie przepadnie z powodu tego zamiennika? Bo jeśli
tak, to włożę z powrotem oryginalny toner.
I dalej: czy "door-to-door" Brothera to lepszy pomysł niż wiezienie
drukarki do sklepu?

Dzięki za pomoc

Maciek

--
Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
skupienia. - A. Einstein