Re: Procesor

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 14:00:07 MET DST

On Sep 19, 7:32 am, "karuf" <ka...@poczta.onet.pl> wrote:
> Witam! Mam pytanie Intel Core i3-2.96 GHz,jest
> zintegrowany z grafiką,czy to znaczy że ma wewnątrz grafikę?lub jest w jakiś
> sposób współpracujący z nią?
> Pozdrawia                                            karuf

jak juz p. januszek napisal- chip graficzny ("karta graficzna") jest
zintegrowana z prockiem (w zasadzie... to osobny chip na procku),
dzieki czemu nie musisz uzywac dodatkowej karty graficznej (o ile nie
grasz w gry, tylko komp sluzy ci do zadan 'biurowych').
inna sprawa jest to, ze osobiscie poczekalbym pare tygodni na wyjscie
platformy sandy bridge- grafika jest wydajniejsza, tak samo jak i sam
procek- ale, oczywiscie, to twoja decyzja do podjecia.

szymon