Re: Dysk zewnetrzny USB2 - dobry i tani

Autor: Fonon <fonon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Sep 2010 - 23:51:09 MET DST

RadoslawF napisał(a):
> I wyszło na jaw w jaki sposób uzyskałeś tańszy dysk 2,5 a droższy
> 3,5, ten tańszy był po prostu mniejszej pojemności. :-)
> Przy tej samej pojemności za 2,5 cala zapłacisz od 310 do 340zł.
Nic nie wyszło na jaw - to było wyraźnie napisane w treści pytania. Nie
jest mi potrzebny dysk 1TB, więc za niego nie zapłacę o 50% więcej,
nawet jeśli koszt 1MB byłby tańszy. Gdyby natomiast dysk 1TB kosztował
nieznacznie drożej to bym go kupił. Jeszcze raz podkreślam, że nie pytam
o "jakiś dysk" wybrany z oferty, ale konkretną rekomendację na podstawie
doświadczeń eksploatacyjnych.
f.