Dobra pamięć flash 64GB (czy jest sens...)

Autor: hiphophurra <hiphophurra_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Sep 2010 - 19:20:32 MET DST

Cześć

Pytanie do "sprzętowców" (jak mawia mój admin
w pracy...) ;)

Potrzebuję dobrej pamięci przenośnej 64 gigowej.
Nie będzie często używana, ale za to zależy mi na
niezawodności i oczywiście na szybkości. Będzie
służyła jako dysk bootujący oraz odtworzeniowy
dla robionych cyklicznie (2 razy w miesiącu) kopii
systemowych. Stąd właśnie potrzebna niezawodność
i w miarę szybkie działanie.

Od razu mówię, że chodzi o małą pamięć typu
pendrive a nie dysk. Proszę o sugestie Szanownych
Grupowiczów.

PS Kupowana na firmę, więc nie musi być z tych
najtańszych, liczy się właśnie owa niezawodność
i szybkość ;)