Re: Dysk zewnetrzny USB2 - dobry i tani

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Sat 18 Sep 2010 - 15:36:49 MET DST

> Zamierzam kupić dysk zewnętrzny do tunera satelitarnego. Pojemność ma
> znaczenie drugorzędne (250-320G, może więcej). Ważne by był
> niezawodny, wystarczająco szybki, zasilany przez złącze USB i nie
> stwarzał problemów. Niektórzy użytkownicy narzekają na agresywne
> funkcje oszczędzania energii. Co polecacie?

Niedawno kupiłem Seagate 2,5" 400 GB w obudowie ICY BOX.
Prędkość dysku nie ma znaczenia, bo ograniczeniem jest przepustowość USB 2.0

Zasilanie przez port USB - nie zauważyłem problemów. Co do "funkcji
oszczędzania", wydaje mi się że dysk się kręci przez cały czas. Na plus -
gumowa otoczka plus zamszopodobne etui, z których nie trzeba dysku nigdy
wyjmować.

Wydałem 230 zł.

--
Azarien