Re: PECET do media center

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 00:59:08 MET DST

Użytkownik BAREK napisał:
> Dzień Dobry,
> Czy ktoś mi coś podpowie w temacie dobru PC na Media Center;

> Chciałbym, aby to chodziło sprawnie, i w miarę możliwości szybko

Musi byc PC? Bo ja mialem i sie mordowalem niesamowicie z takim
rozwiazaniem, az przypadkiem kupilem PS3 (Playstation) i moje klopoty
wszystkie zniknely. Dokupilem pilota za stowke. Podlaczylem LAN a na PC
zainstalowalem PS3 Media Center czy jak to sie nazywa i teraz nie dosc
ze obejrze plyty BR, to jeszcze mcoderem z peceta postrimuje co mam na
hdd, do tego mozna pograc w gierki (na ps3), jakosc obrazu HD
wysmienita, cisza jest, ladnie wyglada, mozna wlaczyc gre jak znajomi
przyjda, a jak sie siedzi samemu pojsc do wirtualnego swiata takiego
a'la second life by sony ;)

gro i nie bucy :) kawy nie robi, i nawet niespecjalnie zagrzeje jak sie
kubek na tym postawi ;)