Re: PECET do media center

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 16 Sep 2010 - 19:55:16 MET DST

On 2010-09-16 19:29, konieczko wrote:

> Niestety musze ci powiedziec ze twoj wszystko potrafiacy pecet bez
> sprzetowego dekodera MPEG wyswietla gowno na ekranie, nawet taka manta
> za 99zl bije go na glowe.

Generalnie CUDA w chipsecie ION wystarczy do 1080p, ale pecet, który
robi nawet umowną kawę.. spędzisz miesiące na szukaniu i testowaniu
softu, w końcu sklecisz :) na pewno się da, może już ktoś te miesiące
spędził /widziałem wiele różnego oprogramowania, ale nie powiem Ci jak
ze stabilnością... na to trzeba czasu/

pozdr.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/