Re: Fortron 350W - czy da rade udźwignąć nowszą grafikę?[update]

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2010 - 18:17:27 MET DST

Użytkownik "btn" <wole@bez.pl> napisał w wiadomości
news:i6t24u$dr0$2@inews.gazeta.pl...
> Wybaczcie za błędy w poprzednim poście. Oto poprawne zdanie:

Miałem kiedyś podobny dylemat bo nie chciałem wymieniać zasilacza i do
kompa w pracy wrzuciłem ati 4670. Wydajność podobna do gf, a na
poborze prądu zaoszczędzisz praiwe 100 W i nie trzeba dodatkowego
zasilania, wszystko bierze z gniazda PCI.
C2D 6300, 2x80 GB, Dwa napędy DVD, 2 GB ramu i soundblaster -
wszystko chodzi prawie dwa lata bez problemu na 300 W Lite-on.

--
LeP