Re: Ktoś ma tu doświadczenie w MacOS na pecetach?

Autor: Piotr Molski <pmolski_at_ant.pl>
Data: Thu 16 Sep 2010 - 14:31:51 MET DST

Witam

> Sam EFIX na USB malo daje.
Napiszesz cos wiecej? Bo czytajac teksty na Allegro odnioslem
wrazenie, ze jest to lek na cale zlo.

> 2 - dodane sa elementy pozwalajace uruchomic instalator na PC (oryginal
> nie urchamia sie z BIOS, a jedynie na komputerach posiadahjacych EFI i
> obsluge AHCI + kilka drobiazgow. :)
Jak w takim razie mozna zainstalowac Retail OSX na (odpowiednio
dobranym) PC? Trzeba te elementy dodatkowo "dostarczyc"?

> 4 - najwazniejsze - dodane sa przerobione jadra systemu dla roznych
> procesorow itp.(np. obsluga AMD)
Pelen szacun dla ludzi, ktorzy to pisza/przerabiaja. Dla mnie poziom
abstrakcyjny.

Czytalem wczesniej forum OSX86, mniej wiecej rozumialem o czym tam
pisza, ale Twoj post zdecydowanie wyjasnil mi watpliwosci. Dzieki.
Sam mam MBP 2,33 z postawiona Winda przez BootCampa, ale chyba bede
musial zmienic wielkosc partycji albo wogole wyrzucic OSX na dysk
zewnetrzny. Cala praca dzieje sie na Windzie, OSX jest postawiony z
przyczyn sentymentalnych ;);)

pozdr
Piotr