Re: DDR3 Elixir 1600 z radiatorem 2GB

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 15 Sep 2010 - 13:43:18 MET DST

Piotr Fonon pisze:

> Różnica w cenie wynosi od 25% do ok. 60% (oszczędności). Oczywiście
> jeśli kupi się bubel to nie warto. Pytanie dotyczy aktualnej oferty
> Elixira. Może nie warto go dyskwalifikować?
> f.

Jeśli masz możliwość wymiany pamięci "od reki" to każda w dobrej cenie
nie musi być dyskwalifikowana - czy to będzie Goodram, czy Elixir czy
jakiś noname. Ja staram sie tylko uważać na dobór jeśli wymiana na coś
innego jest utrudniona (np zakupy online). W takim przypadku przeważnie
stawiam na Kingston'a jako w sumie najmniej problematyczny RAM.
Wspomniane wyżej czasem bywają kapryśne w pewnych konfiguracjach...
(piszę z doświadczenia).
Natomiast, sam swego czasu długo byłem użytkownikiem Goodram DDR PC3200
i sprawowały się znakomicie przy O/C.

Pzdr, OMSON