Jaki tuner TV do laptopa?

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 23:48:39 MET DST

Zamierzałem poczekać aż ruszy naziemna cyfrowa ale sytuacja pili i
potrzebuję tunera tv do komputera (laptop Dell Studio Win7 64)
Potrzebuję odebrać kilka kanałów z analogowej kablówki UPC i kilka
kanałów z TNK na pionierze 1530.
Bardzo zależy mi na jak najlepszym nagrywaniu najlepiej do divx i mp3
No przynajmniej żeby nie było gorzej niż na AverTVStudio303 na blaszaku.
Jako że budżet malutki to odpuściłem sobie urządzenia zewnętrzne i
chciałbym do tego używać kompa (tego czy innego) jako że i tak chodzi
cały czas.

W lubelskim cyfrówka pewnie ruszy za 5 lat (jak zawsze) do tego czasu
nie planuję żadnych cudów FullHD

Czego szukać? Czy z win7 64 to będzie problem?
A jak z linuxem? Będą sterowniki?

PS. Znalazłem coś takiego
http://digihome.pl/hava/
Wygląda super tylko jak to działa?
Po wifi chyba. Jak z jakością i nagrywaniem?