Re: problemy z szajsungiem syncmasterem p2370

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 23:12:09 MET DST

On 2010-09-13 20:56, zinek wrote:
> Witajcie.
> mam do Was pytanie jako do doswiadczonych userow...
> kupielem sobie szajsunga syncmastera 2370 w dobrej cenie z dobrego sklepu -
> i oczywiscie od razu problem.. monitor wylacza sie radosnie w trakcie pracy
> albo nie odpala sie od razu przy starcie kompa... 3 dni po kupnie.,
>
> probowalem roznych sterow i do monitora i do grafiki - grafika to 6600gt -
> monitor podlaczony przez dvi.
> mial ktos podobne problemy ? czy to juz uszkozenie monitora czy da sie to
> jakos opanowac poprzez zmiane stero i konfigu ?
> z gory wielkie dzieki za pomoc ...

> [...]

Oj nie narzekaj, tylko podejdź do tego metodycznie.

Najlepiej spraedzić z inna kartą, jakąkolwiek najtansza.
Jezeli będzie coś nie tak - wymieniaj towar w trybie niezgodności z
umową. Szajsung nie szajsung, każdy sprzęt nawala, mam iiyame, która
funkcjonuje gorzej do samsunga, aczkolwiek byc moze matryca jest od
samsunga, czort ich tam wiej... to tylko marka i setki fabryk roznych
wlascicieli.

Sprawdzaj sprzet. Na ten konkretny problem jeszcze sie nie napotkalem.
Dlatego weryfikacja roznicowa daje najlepsze efekty.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/