Re: problemy z szajsungiem syncmasterem p2370

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 22:40:33 MET DST

W artykule <i6lscq$ijg$1@mx1.internetia.pl>, zinek napisał(a):

> mam do Was pytanie jako do doswiadczonych userow...
> kupielem sobie szajsunga syncmastera 2370 w dobrej cenie z dobrego sklepu -
> i oczywiscie od razu problem.. monitor wylacza sie radosnie w trakcie pracy
> albo nie odpala sie od razu przy starcie kompa... 3 dni po kupnie.,

Na pewno to wina monitora, a nie karty graficznej lub płyty głównej?
Podłączałeś inne monitory? Wymieniałeś kartę graficzną?

Miałem kiedyś przypadek z płytą gł. Gigabyte (co ciekawe, to karta
graficzna NIE była zintegrowana), a efekt był taki, że jak komputer był
zimny (np: wyłączony wtyczką na 15 minut), to wszystko było ok.
Ale jeśli raz uruchomiłem komputer i pochodził sobie około 10 minut
(również na ekranie BIOSu), to restart komputera (bez znaczenia, czy
ctrl+alt+del, przycisk reset czy przycisk power) powodował brak
synchronizacji monitora.
Sprawdzałem monitory LCD i CRT. Sprawdzałem kartę graficzną
(fakt - wszystkie nvidie) Gigabyte, Asusa i jeszcze jakąś trzecią
(różne modele, np: 8400, 9400 i 9500) - na wszystkich identyczne
obserwacje.
Okazało się, że po oddaniu płyty głównej do producenta, za drugim razem
udało im się skutecznie usunąć wadę.
PS: BIOS był najnowszy :)

Jacek