Te cholerne przerwania

Autor: WS <wsondej_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 18:15:52 MET DST

Mam problem z kartą tv Pinnacle PCTV 7010X (PCI-e). Otóż podczas startu
systemu jest ona wykrywana nieregularnie. Raz jest, a raz nie.Tak było kiedy
uzywałem płyty Gigabyte'a, tak jest teraz, po zmienieniu na Asusa P7P55D.
Próbowałem nawet dwóch różnych egzemplarzy tego ASUSa - efekt - ten sam.
Doraźnie wyjmuję kartę, uruchamiam komputer bez niej, zamykam, wkładam
kartę, uruchamian - i jest!!! Ale to bez sensu. Czy mam przyjąć, że ten typ
(karta) tak ma czy tez macie jakis pomysł?
Pozdrawiam, WS