Re: [NTG] odchudzenie backup-u

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 13:09:28 MET DST

W dniu 2010-09-12 20:54, pikny zenon pisze:

> Mam wrażenie, że się jednak źle wyraziłem. Zupełnie nie zależy mi na
> miejscu na dysku. Niech se zajmuje i 10x tyle. Chodziło mi o
> zmniejszenie ilości plików - nie chcę duplikatów.

Jezeli Cie to zainteresuje, to pisalem kiedys taki program, ktory w
zadanych katalogach szuka duplikatow plikow. Na koniec wypisuje
wszystkie, ktore sie powtarzaja i mozna je zapisac (liste) lub usunac
fizycznie. Cel byl dosc podobny do Twojego. Program jest prosty i moze
zawierac bledy, ale jesli jestes zainteresowany to daj znac - wystawie
go gdzies do pobrania.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/