Re: Upgrade starego złoma do starych gier

Autor: luk <druk.profit_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 12:28:02 MET DST

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4c8deed2$0$22806$65785112@news.neostrada.pl...
> Ten post chyba bardziej pasowałby na prgks, ale ta grupa wygląda na
> martwą, więc piszę tutaj. ;)
>
> Sprawa jest taka, ze mam starego złoma na którym mam kilka starych gier
> rajdowych i kierownicę z pedałami. Do niczego innego jak te kilka gier
> ten komputer nie służy. Ostatnio padła mi tam karta graficzna więc
> pomyślałem, że przy okazji trochę go "wzmocnię" i w związku z tym proszę
> o radÄ™.
>
> Procesor który tam jest to Athlon XP 1800 na Slot1. Chce włożyć
> najszybszego Bartona jakiego znajdę. Chyba dobry pomysł, nie?

> [...]

Kilka tygodni temu zupgradowalem swoj dotychczasowy sprzet na I5 760 2.80
ghz.
Mialem Burtona 2500+ i Radeona 9800 PRO i 1GB Ram. Chodziło calkiem niezle
jak na tak leciwy zestaw odpalalem np Dooma 3 czy Age of Mythology na full w
1600x1200 i wszelkie emulatory mame czy 8 i 16 bitowe.:) Chyba ze myslisz o
jeszcze starszych czasach 286?;) Zostalo mi troche rzeczy pod socket A
jakbys potrzebowowal daj znac.

Pozdrawiam
Luk